اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : یک شنبه 26 / 8 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 بسیاری از عکسهای گرفته شده توسط NASA و کنترل شده توسط دانشگاه آریزونا وقتی که در سایت قرار میگیرد و باز هم جا برای تحقیق و تفحص بیشتر باقی می ماند این بار این چهره را در این عکسها پیدا نمودیم، چهره یک مرد با یک کلاه بلند!


این کلاه به سبک همان کلاهی هست که نفرتیتی (Nefertiti) ملکه مصر بر سر دارد و سنگتراشی شده است. پس کلاه را باید نمادی از موقعیت قدرتمند و قابل احترام و چهره شناخته شده در تپه ساخته شده باشد، زیرا آنها برای بزرگداشت یک رهبر بزرگ می توانند این کار را انجام دهند به مانند ساخته شدن چهار تصویر از رئیس جمهورهای ایالات متحده آمریکا بر روی کوه Rushmore.

 

منبع عکس:

http://hirise.lpl.arizona.edu/ESP_029234_2015


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: ufo , aliens , ادم فضايي مريخي , مريخي ها ,
تاریخ : پنج شنبه 11 / 8 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

 آتشفشان Popocatepetl در مکزیک با حمله یک یوفو دیروز جمعه 26 اکتبر فوران کرد. این آتشفشان از سال 2005آرام بوده است ولی از ماه آوریل نشانه هایی از دود در آن ظاهر شد.

 
دیروز جمعه خبرنگار Televisa ، خواکین لوپز دوریگا ، در حین فیلمبرداری از کوه آتشفشان مکزیک با صحنه ای عجیب مواجه شد.
یک جسم استوانه ای به طول یک کیلومتر داخل دهانه آتشفشان شد و متعاقب آن انفجار مهیبی صورت گرفت.. این خبر را رسانه های معتبر جهان به عنوان اخبار حادثه ای پخش کردند.
 

یکی از متخصصان مرکز نجوم در مکزیک عقیده دارد که این به احتمال زیاد میتواند یک حمله به زمین از سوی موجودات بیگانه تلقی گردد..گویا افسانه حمله بیگانگان به زمین در سال 2012 در حال شکل گیری است. تصور کنید تا کنون بشر جسم پرنده به طول یک کیلومتر نساخته است.. قبلا مدارکی درز کرده بود که نشان میداد یکی از چالشهای فراروی بشر در حوادث آینده بازگشت بیگانگان به زمین خواهد بود. قوم مایا در آمریکای جنوبی کاملا به این مسئله اعتقاد دارند که روزی بیگانگان برای انتقام به زمین باز خواهند گشت. این یک مدرک موثق است !!!
فوران این آتشفشان هشدار قرمز را سبب گشت و پیش بینی میشود زندگی 19 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار دهد. ساکنان نواحی در حال تخلیه شهرها هستند.
منبع:   www.facebook.com/mahdyoon
http://www.rapturewatch.net
پ . ن : طول جسم دویست متر بوده است


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: حمله فضايي ها يه زمين , ادم فضايي ها بر روي زمين , حمله بيگانگان به زمين ,
تاریخ : پنج شنبه 11 / 8 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

تاریخ عکسبرداری 23 ژوئیه 2012 ساعت 09:20

عکسی که توسط سازمان ناسا گرفته شده است اینبار نیز همگان را در بهت و حیرت برد…!

 

عکسی که توسط خود سازمان ناسا گرفته شده است اینبار نیز همگان را در بهت و حیرت برد…!پروژه ای که ناسا جدیدا شروع کرده است بنام پروژه Heliospheric است که یک پروژه منبع باز برای تجسم اطلاعات خورشیدی است که توسط NASA و ESA روی ان کار میشود در این تصویر با توجه به انعکاس نور به سطح این جسم غول پیکر به وضوح می توانید این جسم را ببینید جالب است که این بار خود ناسا رسما در سایت خود این تصویر را گذاشته است به آدرس:http://sdo.gsfc.nasa.gov/data/aiahmi

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: ufo , nasa , يوفو نزديك خورشي , يوفو غول اسا , بشقاب پرنده , ادم فضايي ,

آخرین مطالب

/