اخرین اخبار و مدارک از بیگانگان فرازمینی و عجایب شگفت انگیز گوشه و کنار دنیا
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

به گزارش مشرق، بخش علمی سایت ‌ام.‌اس‌.ان اخیراً گزارشی تصویری را با عنوان «10 نشانه برای وجود حیات در فضا» منتشر کرد.

در این گزارش 10 دستاورد علمی که می‌توانند شواهدی مبنی بر وجود حیات و یا انواعی از آن در فضای لایتناهی پیرامون کره زمین باشند معرفی شده است.

1ـ سیگنال‌هایی از منبع مرموز

دانشمندان در سال 2004، منطقه‌ای را در آسمان مورد بررسی قرار دادند که همواره سیگنال‌های رادیویی مرموزی را ساطع می‌کرد. این سیگنال‌ها که توسط برخی واحدهای رادیویی در زمین دریافت شدند، می‌توانستند نشانه‌ای از یک حیات فرازمینی باشند که تلاش می‌کند تا با زمینی‌ها ارتباط برقرار کند.

 

2ـ خواهران زمین

دانشمندان از سال 2001 تاکنون بررسی مجدد یک تئوری را آغاز کرده‌اند که اثبات می‌کند کهکشان راه شیری به غیر از کره زمین میزبان صدها هزار سیاره دیگری است که می‌توانند از «حیات» میزبانی کنند.

 

3ـ باکتری‌های مشتری

طی مطالعاتی که در سال 2001 بر روی سیاره مشتری انجام شد این احتمال قوی بوجود آمد که حلقه قرمز رنگ دور مشتری می‌تواند در نتیجه نورهای مادون قرمزی باشد که باکتری‌های موجود در مشتری پس از یخ زدن از خود ساطع کرده‌اند.

 

4ـ گوگرد و آتشفشانی های فعال قمر مشتری

در سال 2003، آثاری از گوگرد و یک آتشفشان فعال در قمر اروپای سیاره مشتری بدست آمد. این مسئله نیز احتمال وجود حیات در فضا را تقویت کرد.

 

5ـ حیات در سیاره ناهید

اتمسفر سیاره ناهید نیز می‌تواند پذیرای گونه‌هایی از حیات باشد. این فرضیه با مطالعاتی که در سال 2002 بر روی اتمسفر سیاره ناهید انجام شد به دست آمد. محققان در اتمسفر ناهید، کربونیل سولفاید کشف کرده بودند.

 

6ـ میکروب مریخی

دانشمندان روسی در سال 2002، میکروبی را کشف کردند که می‌تواند به طرز شگفت آوری در مقابل تابش های رادیواکتیویته زنده بماند و سال‌ها نیز به حیات خود ادامه دهد. شواهدی وجود دارد که منشا این میکروب، سیاره مریخ است.

 

7ـ کشف فسیل در شهابسنگ مریخی

محققان در سال 1996، نشانه‌هایی از فسیل نانوباکتری‌ها را در یک شهابسنگ مریخی پیدا کردند.

این شهابسنگ در قطب جنوب فرود آمده بود.

 

8ـ این سیگنال‌های منظم ناشناس

در سال 1977، محققان دانشگاه اهایو در آمریکا، پالس‌هایی عجیب را از فضا دریافت کردند که معنای آنها نامفهوم بود اما مطالعات نشان می‌داد که این پالس‌ها و سیگنال‌ها منظم هستند.

پالس‌های اشاره شده از فاصله 220 میلیون سال نوری به زمین رسیده بودند و این امکان وجود داشت که آنها از طریق یک فرستنده قوی بیگانه ارسال شده باشند.

 

9ـ کشف گاز متان در مریخ

گروه‌هایی از محققین در سال 2004، توانستند در اتمسفر سیاره مریخ، گاز متان کشف کنند. گاز متان یا گاز مرداب، در کره زمین از حیات نشات می گیرد و اساساً نشانه‌ای بر وجود حیات به شمار می‌رود.

 

10ـ کشف حیات شیمیایی متابولیک در مریخ

تیم هدایت کننده سیاره‌پیمای وایکینگ در سال 1976 ادعا کرد که مدارکی شیمیایی از وجود حیات در سیاره مریخ را کشف کرده است. این کشف نشان می‌داد که مواد متابولیکی در خاک مریخ وجود دارند که می‌توانند گازهای رادیواکتیو ایجاد کنند.

 

به گزارش مشرق، 10 نشانه اشاره شده مبنی بر وجود حیات یا انواعی از حیات در فضا در حالی ارائه شده است که کشفیات جدیدتر از سیاره مریخ به عنوان شبیه ترین سیاره منظومه شمسی به کره زمین اینطور نشان می‌دهد که در گذشته در این سیاره آب و حتی اقیانوس‌های بزرگ وجود داشته است.

این در حالی است که بر اساس اطلاعات بدست آمده در سایت‌های اطلاعات فضایی، وجود آتشفشان‌های خاموش در مریخ که احتمال فعال بودن آنها نیز وجود دارد نشانه‌ دیگری از وجود حیات یا انواعی از آن در مریخ است.

برخی واحد‌های فضایی در آمریکا و روسیه نیز مشغول بررسی طرح‌هایی برای اعزام فضانورد به کره مریخ هستند.

این در حالی است که جدای از علاقه آمریکا و روسیه برای بزرگنمایی دستاوردهای فضایی خود؛ مسئله سفر انسان به مریخ با چالش‌هایی اساسی روبه روست.

«طولانی بودن زمان سفر به مریخ» عمیقترین چالشی است که در این زمینه وجود دارد. گفته می‌شود سفر رفت و برگشت به مریخ و انجام یک سیاره پیمایی کم مدت؛ بیش از یک سال به طول می‌انجامد. و این مدت زمان، اصلی‌ترین معماها را برای چگونگی تامین انرژی یک فضاپیما و مقولات لازم برای حیات فضانوردان طی مدت اشاره شده و حین قطع دسترسی‌ها به زمین ایجاد کرده است.

در زمینه تئوری وجود حیات در مریخ همچنین تصویری وجود دارد که درباره آن نظریات فراوانی مطرح شده است.

 

 

این تصویر که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید چند سال قبل توسط کاوشگر ناسا و از سطح استوای مریخ به زمین مخابره شده است.

تصویر که البته توسط سایت‌های وابسته به ناسا نیز منتشر شده حجمی را نشان می‌دهد که به موجودی شباهت دارد که دست خود را رو به جلو دراز کرده است.

عده‌ای معتقدند این تصویر مربوط به یک موجود مریخی است اما دانشمندان با توجه به مستندانی که از کیفیت اتمسفر و فضای جو مریخ در دست دارند این احتمال را قویاً رد می‌کنند.

گفته می‌شود سطح مریخ به گونه‌ای در معرض تشعشعات خورشیدی قرار دارد که حتی لباس‌های فضانوردان با تکنولوژی فعلی را نیز خواهد سوزاند.



|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: نشانه برای وجود همسایگان فضایی ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مجله گاردین:آخرین اسناد محرمانه منتشر شده نشان میدهد که وزارت دفاع بریتانیا موضوع بیگانگان فضایی را جدی گرفته است.

اسناد فوق محرمانه که در روز پنجشنبه انتشار یافت حاکی از آن است که سازمان اطلاعاتی وزارت دفاع بریتانیا در حال بررسی تمامی جوانب احتمال ملاقات بیگانگان فضایی از زمین بوده است و از تمامی ماموران بررسی پرونده های یوفو خواسته است تا هر گونه تهدید بالقوه از سایر کرات را مورد رصد و بررسی قرار دهند و آنرا گزارش کنند.

 

هزاران صفحه از فایلها و اسناد طبقه بندی شده با درجه سری نشان میدهد که مقامات از اینکه توسط افکار عمومی به کم کاری و بی توحهی در مورد این مسائل متهم شوند نگرانی جدی داشته اند.

هشدار یک افسر اطلاعاتی دفاعی در اوت سال 1993:
«این مهم است که درک کنیم آنچه که امروز از نظر ما بک حقیقت علمی است فردا ممکن است درست نباشد و نقض شود»

او اشاره کرد:همین چند صال سال پیش بود که دانشمندان معتقد بودند زمین مرکز جهان است وی افزود تا سالهای اول همین قرن همه هم نظر بودند که اتم را نمیتوان شکافت.

یک مقام ناشناس مطرح میکند ادعاهای رویت یوفوها را میتوان با شکلهای مختلف ابرها , گوی آذرخش و یا هواپیماهای سری آمریکا توجیه کرد.

اگر یوفوهای رویت شده منشا زمینی نداشته باشند پس هدف آنها در درجه ی اولتشان نمیتواند خصمانه بوده باشد و احتمالآ اولویتشان به ترتیب یک شناسایی نظامی – دو علمی و سه گردشگری میتواند باشد.

درماندگی مقام اطلاعاتی به وضوح مشخص میشود آنجا که میگوید وزارت دفاع باید اگر اشیا ناشناسی که گزارش و مشاهده میشوند یک ستاره قرمز رنگ داشتند موضوع را بسیار جدی تلقی کرده و فورآ اقدامات لازم را انجام دهید(اشاره به آرم اتحاد جماهیر شوروی)

مجموعه ی اسناد محرمانه ملی که در روز پنجشنبه منتشر شدند در راستای مجوز دولت در سال 2008 برای انتشار اسنادی است که دیگر پنهان کردن آنها ضرورت و توجیهی ندارد.

برخی از مقامات وزارت دفاع حتی به فکر شکار تکنولوژی سلاحهایی که احیانآ یوفوها مورد استفاده قرار میدادند افتاده بودند و قصد داشتند که با مهار کردن آنها به تکنولوژی های مخفی و ناشناس آنها دست پیدا کنند.

بسیاری از مقامات در وزارت دفاع نیز شک و تردید عمیقی نسبت به یوفوهای بیگانه داشتند طبق اسنادی که امروز منتشر شده در سال 1979 یک افسر اطلاعاتی یوفو میگوید که چرا بیگانگان بخواهند به یک سیاره ناچیز مثل زمین که یک ستاره ی غیر جذاب و بی اهمیت (خورشید) دارد سفر کنند.

اما مقامات به خاطر گزارشات و مشاهدات مداوم یوفو و پرسشهای افکار عمومی تحت فشار بودند.

نمایندگان مجلس نیز به طور منظم نخست وزیر را درباره پاسخ به این سئوالات مورد بازخواست قرار میدادند.
در سال 2009 دیوید کامرون قبل از انتخاب شدن وعده داد که کلیه اسناد محرمانه وایت هال در مورد یوفوها را عمومی کند.

دویدی کامرون گفت:من فکر نمیکنم که هیچ یک از ما سرنخی از وجود حیات هوشمند بیگانه داشته باشیم و چیز پنهانی وجود ندارد که بخواهیم از افکار عمومی مخفی کنیم.

جان میجر در سال 1996 به نمایندگان مجلس گفت:دولت هیچ برنامه ای برای تخصیص بودجه به منظور تحقیق درباره پدیده های فرازمینی ندارد.

یک مقام وزارت دفاع در سال 2000 گزارش داد ازمطالعات و بررسی های این نتیجه حاصل شده که بسیاری از رویتها میتواند خطا بوده باشد و آنچه دیده شده باشد وسایل ساخت بشر و یا پدیدهای طبیعی اما غیر معمول بوده باشد.

آخرین افسر اطلاعاتی یوفو در متن تودیعش در دسامبر 2008 که در اسناد به تازگی منتشر شده موجود است نوشته است که موضع وزارت دفاع در مورد یوفوها بیگانگان و موجودات فرا زمینی کاملآ روشن است.ما هیچ مدرکی برای تایید وجود آنها و یا سفرشان به زمین نداریم.

این افسر ادامه میدهد اما از آنجه که جهان ما جهان بسیار پهناوری است وانسان هم فقط توانایی کاوش در گوشه ای بسیار کوچک از آنرا داردما قادر به رد کردن وجود حیات هوشمند در سایر کرات نیستیم اندیشه و تفکر ما باید همچنان به روی این موضوع باز باشد.

اسناد مربوط به مشاهدات یوفو:

وزرا و وزارت دفاع از صدها گزارشاتی که از رویت بیگانگان میشود کاملآ هولناک شده بودند این گزارشات عبارتند از:

مشاهده دو شبه انسان نقره ای بسیار بلند و فاقد صورت در ولز

مشاهده سه موجود غول اسای سیاه در اسپالدینگ لینکونشایر و گلدن اربز در سراسر انگلستان

یک افسرپلیس گزارش وجود یک شی به یک الماس دوار در آسمان را داد که مدام تغییر شکل میدهد در حالیکه در حال انجام وظیفه در زمین فوتبال چلسی در سال 1999 بود.

فایلهایی که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان میدهد وزارت دفاع کلیه گزارشات مشاهده یوفوها در سراسر انگلستان از جزایر اورکنی تا کورنوال و بلژیک فرانسه المان هلند تایلند نیوزلند و آمریکا را ثبت میکرده است.

helicopter with ufo

یک تصویر منتشر شده از آرشیو اسناد ملی با عنوان یوفو در اطراف هلیکوپتر عکس:اسناد ملی
 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مجله گاردین:آخرین اسناد محرمانه منتشر شده نشان میدهد که وزارت دفاع بریتانیا موضوع بیگانگان فضایی را جدی گرفته است , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

فیلمی که به تازگی از جسد یک بیگانه فضایی در سیبری در شبکه منتشر شده است کاربران وب را به شدت شگفت زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم شگفت انگیز را یک گروه روسی بر روی سایت یو تیوب گذاشته اند. این گروه مدعی شده اند این موجود کوچکی که در ته یک گودال کم عمق در سیبری پیدا شده جسد یک بیگانه فضایی است. به گفته این گروه، پس از اینکه ماه گذشته سقوط یک «یوفو» در منطقه «ایرکوتسک» واقع در شمال سیبری گزارش شد، آنها به محل رفته اند و این بدن بی جان بیگانه فضایی را کشف کرده اند.

به نظر می رسد که موجود فرازمینی پیش از مرگ از جراحات سختی رنج برده و یک پایش را از دست داده است.

ماه گذشته روستائیان شوکه شده اظهار داشتند که یک شیء نورانی ناشناخته به رنگهای صورتی و آبی را دیده اند که در نزدیکی دهکده تصادف کرده است. این گزارش عجیب موجب شد که وزارت بحران روسیه گروهی را برای بررسی و تجسس به منطقه بفرستد.

این معما زمانی پیچیده تر شد که بازرسان اعلام کردند که هیچ گزارشی از عبور یک هواپیما از آسمان این منطقه دریافت نکرده اند و هیچ ردی از سقوط یک هواپیما پیدا نشده است.

براساس گزارش The West Australian، این ویدیو کلیپ 17 آوریل بر روی سایت یوتیوب گذاشته شد و در مدت 2 روز بیش از 1.5 میلیون کلیک بر روی آن شد.

کاربران شکاک یو تیوب معتقدند که این فیلم یک فریبکاری و شوخی است.

یک وبلاگ نویس در این خصوص نوشته است: «این چیزی نیست جز یک شوخی. چرا همه بیگانگان فضایی باید همیشه برهنه باشند.»

کاربر دیگری نوشته است: «غلط. شرمنده… کاملا تقلبی.»

بیننده دیگری نظر داده است: «آیا بیگانگان فضایی وجود دارند؟ به طور حتم… من آنها را باور می کنم. اما نه در این ویدیو.»

نظر شما چیست؟

Students Timur Hilall, 18, and Kirill Vlasov, 19, have admitted their 'find' of an alien in the Siberian woods was just a stunt


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: دو تصویر از جسد بیگانه فضایی که کاربران شبکه را شگفت زده کرد! , ,
تاریخ : چهار شنبه 26 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

یک مشاور سابق دولت امریکا ادعا کرد که آیزنهاور رئیس جمهور سابق امریکا سه دیدار محرمانه با موجودات فضایی داشته است.

Close call: Was a Mosquito trailed by a flying saucer

به گزارش «روزگار نو» تیموثی گود، استاد و نویسنده ی امریکایی گفته است که سی و چهارمین رئیس جمهور امریکا با این موجودات فضایی در یک پایگاه نیروی هوایی در نیو مکزیکو در سال 1954 دیدار داشته است.

گفته می شود که آیزنهاور و ماموران «اف بی آی» این جلسه را با ارسال پیغام های تلپاتیک سازماندهی کرده بودند.

دو طرف سرانجام سه مرتبه در پایگاه «هولومن» دیدار کردند و شاهدان زیای در این ماجرا وجود دارد.

این ادعاها توسط آقای گود انجام شده است که نماینده سابق کنگره و مشاور پنتاگون بوده است . افشاگری در این مورد از سوی یک مقام دولتی تاکنون بی سابق بوده است.

وی در گفتگو با بی بی سی 2 گفت: دولت های سراسر جهان برای چندین دهه است که با انسان های فضایی در ارتباط منظم هستند.

وی در ادامه افزود: موجودات فضایی ارتباط رسمی و غیر رسمی با هزاران نفر در سرجهان برقرار کرده اند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا موجودات فضایی به سراغ اشخاص مهم مانند اوباما نمی روند، گفت: خب، باید بگویم که در سال 1954، رئیس جمهور ایزنهاور سه بار با این موجودات مواجهه داشت و جلساتی با انها برگزار کرد.

آیزنهاور از سال 1953 تا 1961 رئیس جمهور امریکا بود. مشهور است که وی اعتقاد شیدی به وجود زندگی در دیگر سیارات داشته است.


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: آیزنهاور با موجودات فضایی دیدار کرده بود! ,
تاریخ : چهار شنبه 26 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

سفینه ای که متعلق به سیاره زمین نبود.مامور سیا بعد از 65 سال درباره بشقاب پرنده راسل می گوید.

جعبه اطلاعات شامل عکسی است که می گوید راسول یک بشقاب پرنده واقعی بوده است.

 

 

اطلاعات در ‹The Vaul› در زیر مقر سازمان سیا در لانگلی پنهان شده است.

یکی از کهنه کار ترین ماموران سیا پس از 65 سال اطلاعات مخفی سازمان سیا را از بشقاب پرنده ای که به ظاهر هیچ وقت یافت نشده بود فاش می سازد.او می گوید این اتفاق واقعا افتاده است.

نظریه پردازان توطئه بر این باورند که اجساد بیگانگانی که از داخل دیسک های سقوط کرده کشف شده اند ساخته تکنولوژی های زمینی هستند.

چیس براندون،که 25 سال است با سرویس مخفی همکاری می کرده است گفته است که  اطلاعات در طاق مخفی در درون مقر سازمان در لانگلی پنهان است.

آن در یک منطقه طاقی شکل بود یک جعبه که واقعا چشمان من را مبهوت خود کرد.و راسل بعد از دیدن انچه در جعبه قرار داده شده بود گفت خدای من راسول واقعا اتفاق افتاده است.

The truth is out there? The U.S. Air Force released this 1972 photo of a Viking space probe as part of its report on the so called 'Roswell Incident' of 1947.

حقیقتی که اتفاق افتاده است چیست نیروی هوایی آمریکا در سال 1974 این عکس را بعنوان بخشی از کاوشگر فضایی وایکینگ خود معرفی کرد اما ای عکس در سال 1947 از حادثه راسل گرفته شده است.

CIA headquarters at Langley, Virginia: Chase Brandon claims to have seen a secret room in which the 'truth' about the Roswell incident is kept

مقر سازمان سیا در لانگلی، ویرجینیا: چیس براندون ادعا می کند که یک اتاق مخفی وجود دارد که در آن «حقیقت» در مورد حادثه راسول نگه داشته است

آن یک بالون هوایی نبود آن چیزی بود که برای اولین بار گزارش داده شده بودچیس براندون، عامل سیا که 35 سال در سرویس خدمت کرده بود به این موضوع اشاره کرد.آن سفینه ای بود که متعلق به این سیاره نبود

براندون در سالگرد 65 از حادثه راسول سخن می گوید او می گوید که شواهد مستقیمی از ملاقات ماموران امنیتی سیا با بیگانگان فضایی در صحرای لانگلی دارد .
برای بیست و پنج سال براندون در آژانس خدمات مخفی نخبگان به عنوان مامور مخفی، پنهان عملیات انجام تکالیف خارجی که شامل تروریسم بین المللی، ضد شورش، جهانی قاچاق مواد مخدر و قاچاق سلاح خدمت کرده است.

مقامات امنیتی آن روز در مصاحبه ای اعلام کرده بودند که شایعات بسیاری در مورد دیسکهای پرنده به واقعیت تبدیل شده است.شب گذشته هنگامی که افسران اطلاعاتی گروه ۵۰۹ هوایی هشتم با آنها برخورد کردند راسول به اندازه ای خوش شانسی آورد که توانست در مورد آنها اطلاعاتی جمع آوری کند.

با این حال ۲۴ ساعت بعد اطلاعات منتشر شده تکذیب شد و اعلام شد که جسم دیده شده فقط مربوط به بالنی است که بر فراز مزرعه ای در حال حرکت بوده است و سقوط کرد جالب این است که افکار عمومی نیز به سرعت این مساله را قبول کردند.

براندون از جمله اشخاصی است که در برابر این مساله یک علامت سوال می گذارد.او نویسنده چندین کتاب است وی می گوید آن چیزی که توسط سیا در جعبه نگهداری می شود به تمامی سوالات جواب خواهد داد.

اتاقی تحت عنوان The Vaul در اداره اطلاعات لانگلی وجود دارد که تمامی اسناد این حادثه از جمله عکس و فیلم و .. را نگهداری می کند.

بعد از حادثه راسول در سال ۱۹۴۷ بیگانگانی که در صحرای نیومکزیکو یافت شده بودند با پوشش مقامات آمریکایی مورد کالبدشکافی قرار گرفتند.

اما آن مطلقا هیچ ارزشی برای من که قبل از آن به این موضوع معتقد بودم نداشت.و به نظر من بسیاری از مردم می دانستند چه اتفاقی افتاده است.در اوایل به نظر می رسید که داستان های سقوط بالن ها جوابهایی بود که مقامات آمریکایی در مقابل مشاهدات یوفو ها منتشر می کردند.

یکی از یاداشت هایی که موضوع نیومکزیکو را می توانست اثبات کند در سال ۱۹۵۰ توسط FBI منتشر شد این یکی از هزاران فایلی بود که در آن اتاق مخصوص نگه داری می شد.

در این یاداشت اشاره می شود که اطلاعاتی توسط یکی از پژوهشگران نیروی هوایی به رئیس هتل گفته شده است از جمله او در وصف سفینه های بیگانه گفته است که دایره های متحد المرکز بزرگی با راس بزرگ و قطر 50 فوت هستند و سه جسد یافت شده بدن ها و سرهایی شبیه به انسان با قد سه متر داشته اند.و لباس آنها از جنس نوعی پارچه فلزی بوده است.

ستوان ستوان والتر هات مدیر روابط عمومی این پایگاه در سال ۱۹۴۷ فردی که تعدادی از مدارک سقوط جسم فضایی را در سال ۱۹۴۷ به دستور فرمانده پایگاه در مطبوعات منتشر کرد.

او در سال ۲۰۰۶ در گذشت ولی تعدادی از مدارک را پس از مرگش انتشار داد بنا بر این مدارک جسم سقوط کرده توسط ارتش نگهداری می شود.همچنین او گفته است که اجساد بیگانگان را نیز دیده است.همچنین او نوشت در جلسه سری که بین متخصصان چندین کشور برگزار شد قطعاتی از سفینه به حاضرین برای شناسایی داده شد اما هیچکس قادر به شناسایی ماهیت فلز آن نبود.همچنین او می گوید ماهها بعد از آن تصادف و سقوط پرسنل ارتش مشغول پاکسازی منطقه بودند.

Chase Brandon worked for the CIA for 35 years, and has overseen covert operations in 70 countries

گزارش توسط مامور کهنه کار سیا


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: افشاگری مامور سازمان سیا در مورد سقوط بشقاب پرنده در رازول آمریکا-6جولای2012 ,
تاریخ : چهار شنبه 26 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

یکی از کارشناسان ارشد یوفو (جسم خارجی پرنده) در بریتانیا احتمال مشاهده موجودات بیگانه فضایی را در زمان گردهماییهای جامعه بین‌المللی چون بازیهای المپیک لندن مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیک پاپ، کارشناس ارشد یوفو در بریتانیا که طی دو دهه گذشته در وزارت دفاع این کشور فعالیت کرده اظهار داشت: رویدادهای گروهی تابستان چون بازیهای المپیک لندن می تواند زمان مناسبی برای موجودات فضایی باشد تا خود را به انسان نشان دهند.

وی هشدار داد: درحالی که در گردهماییهای جمعی تابستانی همه مراقب حملات تروریستی هستند باید یک چشم را به آسمان داشته باشیم و برای یک رویداد دیگر آماده باشیم.

نیک پاپ در وزارت دفاع انگلستان روی گزارشهای مشاهده یوفوها بین سالهای 1991 تا 1994 کار می کند و در این رابطه اظهار داشت که وی تحقیقات خود را به عنوان یک فرد شکاک و بدبین آغاز کرده است و سپس متقاعد شده است که این مشاهدات از نظر امنیت ملی و امنیت هوایی حائز اهمیت است.

وی بیشتر به مواردی علاقمند است که فرد شاهد خلبان بوده یا یوفوها از طریق رادار دنبال شده اند.

وی اظهار داشت: در وزارت دفاع بریتانیا این باور عمومی وجود دارد که موجودات فضایی ما را از طریق پخش رادیویی و تلویزیونی دنبال می کنند. مسئله ای که زمانی تنها سوژه فیلمهای علمی تخیلی بود اکنون توسط گروه های دولتی به عنوان حقیقت دنبال می شود.

براساس اظهارات وی، اگر موجودات فضایی روانشناسی ما را مطالعه کنند می توانند تاریخ حضور خود را در آسمان تعیین کنند، این تاریخ می تواند اختتامیه بازیهای المپیک باشد. بمبهای اتمی که در دهه 1940 منفجر شد و فناوری موشکی می تواند تمدنهای بیگانه ای که در اطراف ما زندگی می کنند را گوش به زنگ کرده باشد.

این کارشناس یوفوها هشدار داده است که دولت باید برای بدترین سناریوها یعنی حمله بیگانگان فضایی به زمین آماده باشد.

اشیای ناشناس پرنده (بشقاب پرنده) یا یوفو اصطلاح رایج برای هر پدیده هوایی که علت آن نمی‌تواند به آسانی و یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود، است.

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا که در سال 1952 این اصطلاح را ابداع کرده‌است، در ابتدا اصطلاح یوفو را به اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان متخصص ناشناخته باقی می‌ماند، اطلاق کرد هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظره ناشناخته که توسط ناظر گزارش می‌شود، استفاده می‌شود.

فرهنگ عامه غالبا اصطلاح یوفو رابه عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کند.


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: احتمال مشاهده یوفوها در بازیهای المپیک لندن , بازیهای المپیک لندن ,
تاریخ : چهار شنبه 26 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

خبر فوری:خبرگزاری رسمی دولت چین شین هوآ دقایقی پیش از رویت یوفو در استان هیلونگجیانگ خبر داد.

پکن 14 جولای 2012 خبرگزاری شین هوآ-ساکنین استان هیلونگجیانگ مشاهده ی یک شی ناشناس را در روز جمعه گزارش دادند که برای دومین بار در این هفته است که چنین گزارشی از طرف شاهدین عینی مخابره میشود,ژانگ وی و دی گوبین از کارگران کارخانه ی پردازش شن و ماسه در روستای Zhangjiadian هاربین مرکز استان هیلونگجیانگ گزارش دادند که یک شی پرنده سیاه و سفید به شکل یک عقاب و بزرگتر از هواپیما را در ظهر روز جمعه در آسمان دیده اند.

 

 

این جسم ناشناس در فاصله ی 500 الی 1000 متری این دو کارگر برای بیش از یک دقیقه توقف کرده بود و سپس به پرواز در آمد.

این شاهدان گزارشات خود را به پروفسور چن گانگ فو در کالج تحقیقاتی امکان سفر به کرات دیگر در موسسه تکنولوزی هاربین داده اند..

در روز یک شنبه نیز گزارشات مشابهی از پارک ملی جنگلی کوه ققنوس که دویست کیلومتر دورتر از کارخانه ی شن و ماسه است توسط شاهدین مخابره شده بود.

پرفسور چن گانگ فو که در حال بررسی گزارشات مخابره شده از مشاهده یوفو در پارک جنگلی است گفت که حداقل با چهار شاهد عینی که دقیقآ همین شی را درزمانها و مکانهای مختلف مشاهده کرده اند صحبت کرده ایم…

لی هوی تورسیتی است که گفته در پارک زمانیکه یک عکاس در حال گرفتن عکس از من و منظره ی پارک بود در ساغت 15:42 روز یکشنبه او یک شی نورانی را در ارتفاع کم دیده که در آسمان معلق بوده است.

موسسه هاربین از لوی نقل کرده که او بعد از گرفتن عکس ناگهان به عقب نگاه میکند و چشمش به آن جسم ناشناس در آسمان میافتد و آن شی را میبیند.

بلافاصله عکاس شاتر دوربین را میفشارد و عکسی از این جسم ناشناس ثبت میکند.

این عکس به وضوح یک شی نورانی را نشان میدهد.

پرفسور چن استاد بازنشسته کالج مسافرت به کرات دیگر گفت وقتیکه برای اولین بار این تصویر را دیدم به نظرم بسیار شبیه یک شب پره (شاهپرک) بود اما وقتیکه گزارشات متععددی از شاهدین عینی در مکانهای مختلف به دستم رسید که همگی شاهد این شی پرنده بودند این فرضیه را رد کردم.

سان یان یکی از کارگران پارک که حدود 10 متر پایین تر از جاییکه توریست لی هوی استاده بود مشغول کار بود و یکی دیگر از کارگران درب ورودی پارک گزارش داده اند که آنها نیز یوفو را در روز یک شنبه دیده اند .سان لی کارگر بخش جنگلی پارک گفته است که او شاهد یک شی نورانی به بزرگی یک سینک ظرشویی و دو مشعل در دو طرفش در ساعت 8 بعد از ظهر روز یکشنبه بوده است.

ژو جین متصدی رصد خانه ی پکن که درباره ی گزارشات مشاهدات یوفو سالهاست که تحقیق میکند میگوید معتقد است که شی مشاهده شده حشرات بالدار بوده است.

او گفت که این کاملا روشن است که آن حشره بوده است ، و شما به وضوح می توانید بالهاشو ببینید دلیل درخشان بودنش هم به خاطر فلش دوربین است هیچ امکان دیگری تا آنجا که دانشم به من میگوید وجود ندارد.

موسسه هاربین گزارش داده که با وجود نور کافی در پس زمینه , دوربین از فلش برای عکس گرفتن استفاده کرده است.

کنگ تی مدیر پارک که بیش از چهار سال است در آنجا مشغول به کار است گفت اگر چه او شخصآ یوفویی ندیده است اما بارها توسط توریستهایی که به پارک آمده اند عکسهایی گرفته شده و به اون نشان داده شده که یوفویی در آسمان دیده اند که آخرین آن مربوط به سال 2011 بود.

به 18 سال قبل باز میگردیم زمانیکه گزارشاتی از مشاهده بوفو در پارک شده بود.

منگ زائوگو یک کارگر پارک و دو تن از همکارانش در ژوئن سال 1994 گزارش مشاهده یک شی عجیب و غریب ناشناس در آسمان را مخابره کردند.

منگ به یاد می آورد:من یوفویی را دیدیم که در که در دامنه کوه فرود آمد.

روز بعد او از یکی از آشنایانش خواست که او را در رفتن به آنجا و شناسایی آن شی همراهی کند.

وقتی که به شی نزدیک شدم به طور ناگهانی به عقب رانده شدم قبلآ من تجربه ی شوک الکتریکی را داشته بودم اینهم مانند یک شوک بود من را محکم به عقب راند آن جسم بسیار پر سر و صدا بود.

او گفت چند روز بعد آدم فضایی را در خانه ام دیدم همانطور که نزدیک تر میشد خانه ام فوق العاده روشن شد و من او را دیدم که روبروی من ایستاده بود درست مانند ما انسانها بود.

او مرا یه سرعت هل داد و سپس فرار کرد.


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: خبرگزاری رسمی دولت چین شین هوآ دقایقی پیش از رویت یوفو در استان هیلونگ جیانگ خبر داد , ,
تاریخ : چهار شنبه 26 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

غواصان می گویند، شی یوفو شکلی که در اعماق دریای بالتیک قرار دارد احتمالا سلاح مخوف و محرمانه نازی ها است که از زمان پایان جنگ جهانی در زیر دریا پنهان شده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از دیلی میل، اسکن های سونار نشان داده است که این دستگاه می تواند یک سلاح ضد زیردریایی باشد.

این سلاح می تواند رادارهای زیردریایی ها را دچار سردرگمی و سپس نابودی زیر دریایی شود.

«اندرز اتولس» مقام سابق نیروی دریایی سوئد و کارشناس جنگ جهانی دوم می گوید که این شی (200 فیت در 25 فیت) می تواند پایه یک دستگاه طراحی شده برای جلوگیری از تحرکات زیردریای های روسیه و بریتانیا باشد.

وی اضافه کرد: این شی فولادین و بتنی، می تواند طی سال های متمادی یکی از مهمترین کشفیات تاریخی باشد.

به نوشته ی دیلی میل، این منطقه برای المان نازی مهم بوده است چراکه «بال برینگ» تانک و کامیون آنها از منطقه به دستشان می رسیده است.

استفان هوگ بورن که در حال بررسی تصاویر گرفته شده از شی مذکور توسط تیم غواصی «اوشن ایکس» است گفت:  این شی درست در زیر مسیر انتقال و حمل و نقل قرار گرفته است.

غواصان گروه «اوشن ایکس» می گویند، تلفن های همراه و برخی از دوربین ها در هنگام نزدیکی به این شی خاموش می شوند.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: آیا این شیء «یوفو» شکل در اعماق دریای بالتیک , سلاح مخوف و محرمانه نازی هاست؟ + تصاویر ,
تاریخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

مشاهده بشقاب پرنده ها(یوفو) به ویژه در اواسط قرن بیستم در نقاط مختلف جهان بارها و بارها گزارش شد به حدی که دیگر نادیده گرفتن اشیای عجیب و غریبی که هر ازچند گاهی در آسمان رویت می شدند، بدون این که هیچ توضیحی بتوان درباره ماهیت شان ارائه کرد، ممکن نبود.

در این راستا سرویس های ویژه در کشورهای مختلف دنیا شروع به احداث واحدهای محرمانه و خاص برای دفاع هوایی کردند ولابراتوارهای مخفی برای تحقیق درباره این وقایع شکل گرفت. اخبار محرمانه ای که هرازگاهی از این لابراتوارها و مراکز تحقیقاتی سری به بیرون درز می کند، بیانگرآن است که دانشمندان پس از این همه سال تحقیق و بررسی موفق شده اند قطعاتی از سفینه های بیگانگان فضایی و یا حتی خود فضایی ها را مورد مطالعه قرار دهند. به هرحال با گذشت زمان، علم به طور قطع این مشکل را نیز از سر راه برمی دارد چنان که برخی شواهد حاکی از آن است که در این عرصه کشفیات خارق العاده ای انجام شده است و شاهد این مدعا اخبار جنجالی و مهیجی است که به تازگی از گروه تحقیقاتی «SETI» به بیرون درز کرده است. این گروه با عنوان «مرکز ویژه تحقیقات و جمع آوری اطلاعات درباره فضایی ها» یک سازمان مستقل غیرتجاری است. در این اخبار چنین آمده است: «۳ سفینه غول پیکر به سمت زمین در حرکت اند، بزرگ ترین آن ها ۲۴۰ کیلومتر پهنا دارد و ۲ سفینه دیگر کوچک ترند. در حال حاضر این اشیاء فضایی خارج از مدار پلوتن هستند.»

این سفینه ها توسط سیستم تحقیقاتی «هارپ» ردیابی شده اند. بخشی از ماموریت این سیستم که در آلاسکا واقع شده، تحقیق درباره رویدادهای فضایی و ردیابی سیگنال های مشکوک از اعماق فضاست. به گفته محققان مجموعه SETI، این اشیاء ویژگی هایی دارند که تنها می توان گفت سفینه های فضایی هستند و زمانی که به مدار مریخ برسند، به خوبی توسط تلسکوپ های اپتیکال قابل رویت خواهند بود. ظاهرا دولت آمریکا نیز در جریان این واقعه قرار گرفته است.

 

نکته دیگر این است که به گفته محققان، طبق محاسبات این سفینه ها دسامبر ۲۰۱۲ به زمین می رسند!

تاریخی که برای رویارویی احتمالی با تمدن فضایی تخمین زده شده، به نوعی با تقویم معروف و قدیمی Mayan ارتباط پیدا می کند چرا که این تقویم نیز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ خاتمه یافته است. آیا این تنها یک تصادف است؟ شاید، گرچه محققان مجموعه تلسکوپ های SETI نیز که ۵۰ سال است به طور دائم در حال رصد فضا برای ردیابی بیگانگان هستند، امیدوارند چنین باشد، با وجود تمامی یافته های به دست آمده، بسیاری محققان معتقدند ما در عرصه کشف ناشناخته های این جهان عظیم و کهکشان ها و سیارات تنها گروهی تازه وارد محسوب می شویم چرا که تمدن های دیگری علاوه بر تمدن ما میلیاردها سال است که در حال رصد عالم هستی اند.


در این رابطه شایعات و اخباری نیز منتشر شده است مبنی بر آن که آمریکایی ها بسیاری از اطلاعات را درباره یافته های به دست آمده روی سطح کره ماه در قالب اسناد محرمانه خود طبقه بندی کرده اند. یک مقام عالی رتبه چینی و عضو برنامه فضایی این کشور چندی پیش تصاویری را ارائه کرد که ردپاهایی را روی سطح کره ماه نشان می داد. این مقام عالی رتبه اعلام کرد که این اطلاعات را از یک منبع معتبر به دست آورده است. وی آمریکایی ها را به پنهان سازی اطلاعات و یافته ها در این زمینه متهم کرد. روی این عکس ها تاریخ ۳ آگوست ۱۹۶۹ درج شده بود یعنی ۲ هفته پس از این که آرمسترانگ و آلدرین در تاریخ ۲۰ جولای ۱۹۶۹ قدم روی سطح کره ماه گذاشتند.

 

این شواهد نشان می دهد، که مواد و شواهد به دست آمده از این ماموریت توسط ناسا مورد مطالعه قرار گرفته و سپس در قالب اسناد محرمانه طبقه بندی شده است. نیویورک تایمز نیز سال گذشته یک گزارش افشاگرانه دیگر در این باره منتشر کرد. در این گزارش «مائو کان» یک مقام عالی رتبه چینی اعلام کرده بود که بیش از هزار عکس از آرشیو مخفی ناسا به دستش رسیده که نه تنها ردپاهایی را روی سطح ماه نشان می دهد بلکه حتی استخوان های انسانی را به تصویر کشیده که برخی از اجزای آن نیز ناقص است.

در گزارش های ناسا در این مورد چنین آمده بود که به احتمال قوی این اسکلت های ناقص از یک سفینه فضایی روی سطح کره ماه انداخته شده است و شاید فضایی ها برخی نمونه های بافت ها را برای تحقیقات نزد خود نگه داشته اند.

این عکس ها توسط یک کاوشگر ماه گرفته شده بود و نبود هوا ضبط جزئیات دقیق از مدار ماه را امکان پذیر می کرد به گونه ای که تصاویر استخوان ها کاملا واضح و قابل شناسایی بود.

دکتر «کن جانستون»، رئیس سابق بخش کنترل دیتا و عکس های آزمایشگاه کره ماه ناسا، در این رابطه چنین اظهارنظر کرده است که فضانوردان آمریکایی بقایا و ویرانه های قدیمی را روی سطح کره ماه کشف و عکس برداری کرده اند که سرمنشاء آن ها طبیعی نبود و به نوعی ساخته دست یک تمدن بود. وی از توضیح بیشتر در این باره خودداری کرد.

با این تفاسیر به نظر می رسد فضانوردان آمریکایی مکانیسم های ناشناخته عظیمی را روی سطح کره ماه دیده اند. تمامی این اطلاعات توسط دولت آمریکا در قالب اسناد محرمانه طبقه بندی شده است. حال این پرسش مطرح می شود که آیا تمامی این وقایع یک حقیقت انکارناپذیر است یا تنها حدس و گمان های تقریبی است. برای یافتن پاسخ این پرسش باید تا دسامبر ۲۰۱۲ منتظر بمانیم.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: 3 سفینه بیگانه در راه زمین ! , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

راشاتودی نوشت: شی ای نورانی که با سرعت زیادی حرکت می کرد، در اسمان آمریکا و اروپا همزمان دیده شده است.  

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، بسیاری می گویند که این شی نورانی «یوفو» است، اما سئوال این جاست که ایا انها می توانند این چنین سریع حرکت کنند.

در ابتدا، این شی حدود یک هفته پیش در «سالت لیک سیتی» واقع در «یوتا» آمریکا دیده شد.

براساس این گزارش، این شی سپس در لهستان، یونان و اسلواکی هم ظاهر شد.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: مشاهده ی یک شی نورانی در آسمان آمریکا و اروپا ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

جزیره ایستر، جزیره افسانه‌های پر رمز و رازی است که به حقیقت تبدیل می‌شوند…
این خبر جالب است! با خواندن آن از خودتان می‌پرسید: چرا کسی تا حالا به این فکر نیفتاده است؟ این حفاری باستان شناسی چرا خیلی سال قبل انجام نشده است؟ و…

به گزارش همشهری آنلاین، بیش از 800 تندیس «سر انسان» در جزیره ایستر وجود دارد. کسی فکر نمی‌کرد که این سر‌های بزرگ دارای بدن بوده و یا ادامه‌ای در زیر خاک داشته باشند.

ولی در حال حاضر، گویا راز این سرهای عظیم از زیر خاک بیرون کشیده شده است. راز‌هایی که رسانه‌های جهانی را تحت شعاع خود قرار داده است. نکته اینکه، این جزیره یکی از مهم‌ترین راه‌های آبی بسیار دور در جهان است.

«جزیره ایستر» واقع درجنوب اقیانوس آرام با وسعت 64 مایل، مربع شکل است. شواهد باستان شناسی نشان می‌دهد، این جزیره توسط یک دریانورد هلندی به نام جاکوب روقون  Jakob Roggeveen در سال 1722 کشف شد و در آن زمان نژاد‌های مختلفی چون سرخ پوست با موهای سرخ و تیره پوست در آن زندگی می‌کردند.

در حال حاضر، «جزیره ایستر» یکی از جوان‌ترین سرزمین‌های مسکونی روی زمین است و بیشتر تاریخ‌اش مربوط به ساکنان سرزمین‌های جدا شده در خشکی است. این جزیره تقریبا نیمه راه میان شیلی و تاهیتی قرار دارد. عمدتا از سنگ‌های آتشفشانی ساخته شده است.


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: راز سر‌های بی‌بدن جزیره ایستر فاش شد +تصاویر , ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

هر چیزی نمی تواند به خورشید نزدیک شود چراکه با درجه حرارت 9900 درجه فارنهایت یا 5500 درجه سانتیگراد مواجه خواهد شد که قطعا خواد سوخت!

با این حال یک شئ فضاپیمای بیگانه می تواند با فناوری پبچیده گرمای زیادی را تحمل کند.

در تاریخ 24 آوریل یک دوربین در ناسا که رصد خورشید را به عهده دارد تصویری از چیزی بسیار بزرگ و مصنوعی ساخته شده و معلق در هوا که شدیدا به خورشید نزدیکتر بود را رصد کند.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: یوفو , خورشید , علم فرازمینی , ناسا , بشقاب پرنده , UFO در نزدیکی خورشید! عکسی که توسط خود ناسا گرفته شده است! ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

بروز یک پدیده عجیب در یکی از روستاهای اطراف مشهد باعث وحشت ساکنان وکسانی شد که از ان منطقه عبور می کنند.

به گزارش قدس‌آنلاین این روستا که در جنوب شهر مشهد و در فاصله 8 کیلومتری از این شهر واقع شده، حاکی است که مدتی است شب هنگام صدایی عجیب و وحشت اور از درختان به گوش می‌رسد که تا کنون سابقه نداشته است.
 
 
بنا بر این گزارش , صدای شبیه صوت یا جیغ که از درختان این منطقه توریستی به محض تاریک شدن هوا به گوش می‌رسد باعث شده تا گردشگران از این منطقه که ابتدای جاده روستای سربرج است؛ فراری شوند.
 
این منطقه توریستی در جاده ای که از جنوب مشهد به سمت کوههای بینالود ومشخصا روستای دیدنی مغان وغار ان منتهی میشود, واقع شده که به کوههای خلج در مشهد شهرت دارد .
 
برخی از ساکنان ان منطقه این صدا های وحشت اور را از ملخهایی میدانند که به این منطقه هجوم اورده و شبها به درختان پناه میبرند , برخی نیز عواملی ناشناخته از جمله تغییرات آب وهوایی را دلیل بوجود امدن این صداها عنوان میکنند.

|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: یوفوها و بیگانگان , ,
برچسب‌ها: وحشت از درختانی که شبها جیغ می‌کشند +عکس , اجنه , جن , روح ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 4 / 1391
نویسنده : مهدی نیکخواه

دیلی میل نوشت: سال گذشته، یک شی "یوفو" شکل(به شکل سفینه فضایی) در اعماق دریای بالتیک کشف شد و منجر به سردرگمی بسیاری از افراد شد. 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، امسال، یک گروه اکتشافی اوشن ایکس، دل را به دریا زد و به اعماق دریا رفت اما نه تنها به پاسخی دست نیافتند بلکه با سئوال های بیشتری رو به رو شدند.

این گروه سوئدی دریافتند که این شی که شباهت ریادی با سفینه ی فضایی فالکون در فیلم های جنگ ستارگان دارد، 10 تا 13 فوت بالاتر از بستر آب قرار داشت و اطراف آن خمیده شده بود و به شکل قارچ درآمده بود.

این گروه افزودند که این شی گوشه های دایره ای دارد و اطراف آن ناهموار است.

پیتر لیندبرگ، یکی از اعضای این گروه سوئدی گفت:  در ابتدا ما تصور کردیم که این شی یک سنگ است اما سپس دریافتیم که کاملا چیز دیگری است.

این شی که قطری 50 متری دارد، در مرکز حفره ای تخم مرغ شکل وجود دارد. در اطراف این حفره، این گروه سنگ های عجیبی را مشاهده کردند. این گروه اکتشافی می گوید که این سنگ ها شبیه به شومینه های کوچکی بودند و این سنگ ها پوشیده از چیزی به ماننده دوده هستند.

لینبرگ، یکی دیگر از این گروه اکتشافی سوئدی گفت: از آنجا که هیچ فعالیت اتش فشانی در بالتیک گزارش نشده است، این کشفیات عجیب تر به نظر می رسد.

وی افزود: به عنوان یک غواص حرفه ای این عیجب ترین شی ای است که تا به حال دیده ام.

استفان هوگبرن، عضو این تیم اکتشافی گفت: در طول 20 سال غواصی، تاکنون چیزی به مانند این شی ندیدم، چراکه معمولا سنگ ها نمی زوند.


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
برچسب‌ها: وجود یک شی یوفو شکل در اعماق دریای بالتیک , گروه اکتشافی ocean x از این شی عجیب می گوید , یوفو , جسد , فرازمینی ها , بشقاب پرنده , سقوط یوفو در کف دریا , ,

آخرین مطالب

/